Data: 13 Decembrie 2024
Sub sloganul „Descoperă cum poți explora Europa!”, cea de-a 10-a ediție a campaniei Time to Move a adus împreună tineri, organizații și lucrători de tineret din toate colțurile Europei, informând sute de mii de participanți despre oportunitățile oferite de programele Erasmus+ și Corpul European de Solidaritate. Cu participarea a 30 de țări și organizarea a peste 1.300 de evenimente și activități dedicate, Time to Move a avut și în acest un succes răsunător, ajungând la peste 146.000 de tineri din toată Europa. Multiplicatorii Eurodesk au fost în spatele acestei mobilizări, demonstrând din nou angajamentului nostru continuu de a împuternici tinerii pentru a se implica în mod activ la nivel european. Dincolo de evenimentele fizice, rețeaua Eurodesk a derulat și o campanie digitală, care a inclus două concursuri online – o provocare pe rețelele de socializare și un concurs de design de tricouri – precum și două jocuri online de tip Escape Room, marca Eurodesk, care au testat creativitatea și spiritul de echipă al tinerilor participanți. România a fost, și în acest an, unul dintre liderii europeni ai campaniei. Rețeaua națională de multiplicatori Eurodesk a organizat peste 100 de evenimente de informare în 22 de județe, aducând laolaltă mai mult de 3.600 de tineri dornici să descopere oportunitățile de studiu, voluntariat, stagii de practică, apeluri pentru finanțare și participare la nivel european. Această mobilizare a plasat pentru cel de-al treilea an consecutiv România pe locul 4 în Europa în ceea ce privește numărul de evenimente organizate, după Polonia, Turcia și Portugalia. Succesul campaniei din 2024 reflectă nu doar implicarea rețelei Eurodesk, ci și dorința tinerilor de explora Europa și de a-și extinde orizonturile. Time to Move continuă să inspire tinerii să devină cetățeni activi, informați și implicați în comunitățile lor și ne bucurăm să vedem impactul campaniei în România. Aceste rezultate confirmă cât de valoroasă este implicarea multiplicatorilor noștri și sprijinul oferit tinerilor în a-i motiva să devină cetățeni activi. Privim cu mult entuziasm spre 2025, pregătiți să ducem mai departe misiunea noastră - aceea de a fi alături de tineri și de a-i informa despre oportunități europene.
Adăugat de: Alexandra Duică
|
Nu rata această ocazie de a modela viitorul educației digitale și de a-ți face vocea auzită!
O poveste despre reziliență în timp de război
Nu rata această ocazie de a modela viitorul educației digitale și de a-ți face vocea auzită!
O poveste despre reziliență în timp de război