|
Data: 29 Martie 2021
Centrul de resurse Salto Participation and Information, împreună cu responsabilii de comunicare din Agențiile Naționale care implementează Erasmus+ și Corpul European de Solidaritate și cu compania Rescogita au lansat, la nivel european, o inițiativă de tip Customer Journey Map. Scopul este de a îmbunătăți modul în care sunt comunicate oporunitățile europene de tineret și în care sunt folosite canalele, instrumentele și mesajele. Customer Journey Map va revela ceea ce îi inspiră pe beneficiarii programelor, ce îi interesează, dar și când comunicarea devine neclară sau neatractivă. Explorând pașii și experiențele beneficiarilor, Agențiile Naționale vor putea crea un proces de comunicare mai bun, care inspiră, ajută, motivează și creează impact.
Au fost create 3 tipuri de chestionare. Te rugăm să îl completezi pe cel care se potrivește rolului tău până pe 4 aprilie 2021.
Chestionarul pentru tineri aici. Chestionarul pentru lucrători de tineret și organizații de tineret aici. Organizații umbrelă, ambasadori și policy makers aici.
Adăugat de: Miruna Covaci
|
Tot ce e nevoie să știi despre AI, acum la un click distanță!
Aceste informaţii se adresează organizaţiilor/instituţiilor care au în derulare proiecte de voluntariat în Corpul European de Solidaritate şi vor să înscrie voluntarii găzduiţi la sesiunile de Formare la sosire (OAT - OnArrival Training) și Evaluare intermediară (MTE - MidTerm Evaluation).
Tot ce e nevoie să știi despre AI, acum la un click distanță!
Aceste informaţii se adresează organizaţiilor/instituţiilor care au în derulare proiecte de voluntariat în Corpul European de Solidaritate şi vor să înscrie voluntarii găzduiţi la sesiunile de Formare la sosire (OAT - OnArrival Training) și Evaluare intermediară (MTE - MidTerm Evaluation).