Data: 19 Decembrie 2022
Cea de-a noua ediție a campaniei emblematice Eurodesk - “Time To Move” s-a desfășurat anul acesta sub sloganul “Încearcă Europa” și a cuprins o serie de evenimente online și fizice din toată Europa, care au avut loc în lunile septembrie, octombrie și noiembrie. Rețeaua Eurodesk România s-a alăturat campaniei, iar 18 multiplicatori activi la nivel național au organizat 91 de evenimente de informare în 18 județe, aducând laolaltă sute de tineri, cu vârsta de peste 16 ani. Aceștia au fost curioși și dornici să afle mai multe despre ce oportunități există pentru ei la nivel european, iar multiplicatorii noștri au fost alături de ei, sprijinindu-i cu sfaturi și îndrumări. Rezultatele obținute poziționează astfel România pe Locul 4 la nivel european în ceea ce privește numărul de evenimente organizate în cadrul campaniei. Suntem mai mult decât bucuroși de această recunoaștere a mobilizării Eurodesk România și suntem absolut convinși că în spatele acestui succes stă echipa de multiplicatori dedicați, motivați și pasionați. Dorim pe această cale să îi felicităm și abia așteptăm să ne continuăm împreună misiunea de a informa tinerii despre oportunități europene și în anul 2023!
Adăugat de: Alexandra Duică
|
În atenția beneficiarilor: în ziua de 15 martie 2024 ANPCDEFP NU VA AVEA PROGRAM CU PUBLICUL
În atenția beneficiarilor: în ziua de 15 martie 2024 ANPCDEFP NU VA AVEA PROGRAM CU PUBLICUL